כתיבה שיווקית היא שילוב של כמה אלמנטים:
תקשורת אותנטית
היכולת להעביר מסרים בצורה כנה ("בלי סיסמאות ובלי קלישאות"), ולזקק את הקול הייחודי של בעל העסק.
סטוריטלינג (Storytelling)
היכולת להעביר מסר, רעיון או מידע באמצעות סיפור, ולא רק באמצעות עובדות יבשות.
יצירת רגש
כתיבה שנועדה "לגעת" בקהל, לעורר עניין וסקרנות וליצור תחושת קרבה.
כלי לבניית סמכות
כתיבה שיווקית משמשת לבניית מעמד של אוטוריטה (מומחה בתחום), כך שהקהל יראה בכותב מקור ידע אמין ומנטור.
רוצה לדעת איך לעשות את זה ולקדם את העסק שלך?
מועדון כתיבה שיווקית של ליאת עברי עיני – לא להאמין כמה שזה יעיל:
מפגשי למידה, כתיבה והשראה חודשיים שמניעים ותומכים בכתיבה שיווקית שתהפוך אותך לאוטוריטה ותקדם מכירה.