כתיבה שיווקית מקדמת משלבת כמה אלמנטים חשובים:
יצירת אמון וביטחון – אנשים קונים מאנשים שהם מכירים וסומכים עליהם. כתיבה שיווקית שמגיעה מהמקומות הנכונים מאפשרת לקהל להכיר את האנרגיה שלכם ולהבין שאפשר לסמוך עליכם לפני שהם מוציאים כסף.
זכירות ובולטות – בעידן של עודף מידע, סיפורים נחרטים בזיכרון הרבה יותר טוב מעובדות יבשות. כתיבה שיווקית מדויקת עוזרת לכם לבלוט ולתפוס את תשומת הלב.
חיבור רגשי – כתיבה שיווקית משולבת עם סטוריטלינג אותנטי יוצרת הזדהות וחיבור רגשי, מה שמקל על הבנת מושגים מורכבים ומקרב את הלקוח הפוטנציאלי.
הנעה לפעולה – המטרה בכתיבה שיווקית היא לגרום לקהל להבין איך אתם יכולים לשפר את חייו ולהניע אותו ליצירת קשר או רכישה, אך בצורה שמרגישה נוחה ולא "דוחפת".
שיווק לטווח רחוק – כתיבה שיווקית עקבית ובניית נכסים (כמו רשימת תפוצה או קהילה) מאפשרת לייצר זרם לקוחות יציב מבלי "לרדוף" אחרי לקוחות כל חודש מחדש.
רוב בעלות ובעלי עסקים מכניסים את סעיף: כתיבה שיווקית למגרה בתחתית הארון.
זה לא קל לכתוב שיווקית…רוצה ללמוד לעשות את זה בקלות (יחסית) ולקדם את העסק שלך?
מועדון כתיבה שיווקית של ליאת עברי עיני!
מפגשי למידה, כתיבה והשראה חודשיים שמניעים ותומכים בכתיבה שיווקית שתהפוך אותך לאוטוריטה ותקדם מכירה.